Povești de Business – Ștefan Popa, CEO aBeauty Clinique: Strategia de business a fost gândită în criza anterioară, când mi-am dat seama că piața premium nu-și schimbă radical comportamentul

Pentru că aBeauty Clinique nu ar exista fără Ștefan Popa, fondatorul acestui brand de succes ce a luat amploare în toată țara, vă invităm să îl cunoașteți atât pe el, cât și începutul acestei clinici de estetică PREMIUM. Site-ul Business Leaders vă pune la dispoziție un interviu inedit, o discuție interesantă despre antreprenoriat, cum trebuie înțeleasă piața premium, comportamentul clienților și de ce este important să nu fie scăpat din vedere avantajul competitiv.

Ștefan Popa

„Oamenii cu bani nu-și schimbă comportamentul nici în situații de criză, de aceea mi-am dorit să mă adresez pieței premium.“

Absolvent de automatică și calculatoare, cu două afaceri în IT și GSM, Ștefan Popa a schimbat în urmă cu zece ani domeniul de activitate și a pus bazele unei rețele de clinici în industria beauty, dorindu-și să atingă excelența într-un business pe care criza nu îl poate afecta. Experiența în afaceri, o arhitectură bine definită și două direcții clare l-au ajutat să scaleze businessul la nivel național.

Citește articolul integral AICI iar interviul video se poate găsi atât în articol, cât și pe YouTube.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Item added to cart.
0 items - lei

Descoperă abonamentele corporale!

X