Politica de rambursare

Politică retur

Termeni și condiții abonamente

Prin achiziționarea online sau offline (în clinici) a abonamentelor cu denumirea Silver, Gold, Fat Dissolver, Fat Dissolver Elite, Cellulite Destroyer sau Cellulite Destroyer Elite confirmi că ești de acord cu următoarele aspecte:

  1. Abonamentele conțin ședințe de tratamente corporale în funcție de numărul și tipul recomandat de specialiștii aBeauty Clinique în urma unui diagnostic. Exemplele de ședințe de tratamente din fiecare abonament sunt menționate pe pagina de achiziție a abonamentelor.
  2. Conform Time Protection, ședințele din abonamente pot fi efectuate în termen de maximum 60 de zile din momentul plății abonamentului lunar. În caz contrar, ședințele din abonament nu se reportează, recuperează, preschimbă sau rambursează.
  3. Conform Flexible Pass, o ședință dintr-un abonament poate fi replanificată gratuit în termen de 60 de zile dacă replanificarea este solicitată cu cel puțin 48 de ore lucrătoare înainte. În caz contrar, ședințele din abonament nu se reportează, recuperează, preschimbă sau rambursează.

La plasarea și finalizarea cu succes a unei comenzi online, fiecare client bifează că este de acord cu acești termeni și condiții contractuale.

Politica noastră de retur este valabilă 15 de zile. Dacă au trecut 15 de zile de la cumpărare, din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

In cazul in care se doreste rezervarea unui pachet/serviciu este necesara plata unui avans in valoare de minim 10% din contravaloarea pachetului/ serviciului. Aceasta suma poate fi returnata in maxim 30 zile calendaristice de la data la care s-a incasat avansul si este calculata doar conform următoarei formule: (suma platita in avans)– 5% ( comision administrare) = rest de bani.

Pentru a fi eligibil pentru un retur, produsul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri nu pot fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimente, flori, ziare sau reviste, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

În cazul retururilor de bani pentru servicii planificate și neefectuate percepem 5% taxă de retur din valoarea sumei. Acest lucru se realizează deoarece în momentul în care am blocat în planificator serviciile dumneavoastră nu am mai putut planifica pe altcineva. În momentul când v-ați răzgândit și ați cerut înapoierea banilor, noi am pierdut timpul respectiv și inclusiv posibilitatea de a-l vinde/programa altui client.

Va mulțumim pentru înțelegere.

Elemente suplimentare nereturnabile:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele produse de sănătate și de îngrijire personală
  • Creme și produse cosmetice

Pentru a vă completa returnarea, avem nevoie de un bon fiscal sau de o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale (dacă este cazul)

  • Cărți cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, software, joc video, casetă sau înregistrări de vinil care au fost deschise
  • Orice element care nu este în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc părți din motive care nu se datorează erorii noastre
  • Orice element returnat mai mult de 15 de zile după livrare

Rambursări (dacă este cazul)

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul dvs. returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea va fi procesată automat cardului dvs. bancar sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar.

Apoi, contactați banca dvs., poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie înregistrată oficial. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie înregistrată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la adresa hi@abeauty.ro.

Articole în promoție (dacă este cazul)

Numai articolele cu preț întreg pot fi rambursate, din păcate articolele la preț redus nu pot fi rambursate.

Schimburi (dacă este cazul)

Înlocuim numai articolele defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să faceți schimb pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la adresa hi@abeauty.ro și trimiteți articolul la: Siderurgistilor 15 Galati Galați RO 800479.

Cadouri

Dacă articolul a fost considerat cadou atunci când l-ați cumpărat și a fost expediat direct la dvs., veți primi un voucher cadou pentru valoarea returnării dvs. După primirea elementului returnat, vă va fi trimis un voucher de cadou.

Dacă articolul nu a fost considerat un cadou când a fost cumpărat sau dacă cel ce a oferit cadoul a primit comanda livrată pentru a o vă da mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit darul și el va afla despre returnare.

Livrare

Pentru a efectua o returnare, trebuie să expediați produsul. la adresa: Siderurgistilor 15 Galati Galați RO 800479

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de expediere pentru returnarea produsului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul returnării de transport va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, durata de timp în care produsul dvs. schimbat va ajunge la dvs. poate varia.

TERMENI ȘI CONDIȚII – ABONAMENT aBeauty PRIVE

Valabil începând cu data de: 19.05.2025
Ultima actualizare: 20.05.2025

Prezentul document reglementează condițiile generale de utilizare a abonamentului aBeauty PRIVE (denumit în continuare „Abonamentul”), emis de către Agress Beauty SRL, cu sediul în Galați, România, J2011001002179, CIF RO28935388, denumit în continuare „Furnizorul”.

Prin acceptarea electronică implicită atunci când se realizează achizia online din magazinul abeautyshop.ro, din cadrul aplicației aBeauty sau/și semnarea prezentului document, Clientul confirmă că a citit, a înțeles și este de acord cu toate prevederile de mai jos.

1. DEFINIȚII

1.1. aBeauty PRIVE – program de abonament cu beneficii premium, care permite acumularea de credit valoric și oferă acces la privilegii exclusive în rețeaua de clinici aBeauty Clinique.

1.2. Furnizorul – Agress Beauty SRL, deținătorul brandului și a mărcii înregistrate aBeauty Clinique și operatorul programului aBeauty PRIVE.

1.3. Clientul – orice persoană fizică cu vârsta de minimum 18 ani, care achiziționează și activează un abonament aBeauty PRIVE.

1.4. Website-ul – platforma online www.abeautyshop.ro, prin care se achiziționează și gestionează abonamentul.

1.5. Credit aBeauty – suma lunară achitată de Client în cadrul abonamentului, transformată în credit valoric, utilizabil pentru produse și servicii aBeauty Clinique, conform condițiilor de utilizare.

2. TIPURI DE ABONAMENTE ȘI COSTURI

2.1. Abonamentul aBeauty PRIVE este disponibil într-o singură variantă.

2.2. Variantele de plată:

  • Lunar: 100 lei/lună (TVA inclus)

  • Anual: 1000 lei/an (TVA inclus)

3. MODALITATE DE ACHIZIȚIE ȘI ACTIVARE

3.1. Abonamentul se achiziționează online, prin www.abeautyshop.ro.

3.2. Plata se efectuează exclusiv cu card bancar (procesator Stripe).

3.3. Abonamentul se activează în momentul confirmării plății și se reînnoiește automat lunar sau anual, în funcție de planul ales.

3.4. Clientul este responsabil pentru actualizarea metodei de plată.

4. CREDITUL ABEAUTY – ACUMULARE ȘI UTILIZARE

4.1. Fiecare plată lunară sau anuală se transformă integral în credit aBeauty.

4.2. Creditul poate fi utilizat după o perioadă de minimum 6 luni consecutive de abonament activ, indiferent de tipul de plată, lunară, respectiv anuală.

4.3. Creditul acumulat este utilizabil exclusiv în rețeaua aBeauty Clinique din România, pentru:

  • Servicii faciale sau corporale non-invazive

  • Epilare definitivă

  • Tratamente neinvazive pentru păr și scalp

  • Produse cosmetice, în limita stocului disponibil

  • Servicii medicale (injectări estetice)

4.4. Nu se poate utiliza creditul pentru:

  • Promoții speciale (ex. Black Friday, reduceri >40%)

  • Achitarea ratelor în cazul contractării unui pachet de rate fără dobândă

4.5. Creditul este netransferabil și nu poate fi returnat sub formă de bani în cazul în care clientul se răzgândește sau anulează abonamentul, indiferent dacă a utilizat toate beneficiile abonamentului PRIVE sau nu.

4.6. În cazul întreruperii abonamentului, creditul acumulat rămâne activ timp de 12 luni de la data dezactivării. După această perioadă, creditul expiră definitiv.

5. BENEFICII PENTRU MEMBRII PRIVE

5.1. Statut superior instantaneu în aBeauty Club:

  • Silver → Gold

  • Gold → Platinum

  • Platinum → Private

5.2. Discounturi exclusive de până la -17%, aplicabile în funcție de statut și tipul serviciilor. Lista completă de discounturi variază în funcție de programul de loialitate denumit aBeauty Club, disponibil la acest link: https://www.abeauty.ro/club/ 

5.3. Beneficiul de programări prioritare în maximum 72h lucrătoare sunt valabile doar pentru:

  • Tratamente faciale non-invazive

  • Tratamente corporale non-invazive

  • Epilare definitivă

Beneficiul de programări cu prioritate în 72 de ore lucrătoare nu se aplică injectărilor, procedurilor realizate de medic sau comenzilor de produse.

5.4. Beneficiul de rate fără dobândă pentru servicii este accesibil membrilor activi, după primele 6 luni de abonament plătite consecutiv. Pachete disponibile:

  • 2000 lei – 2 rate x 1000 lei

  • 3000 lei – 2 rate x 1500 lei

  • 4000 lei – 4 rate x 1000 lei

  • 5000 lei – 4 rate x 1250 lei

Prima rată se achită în momentul activării, restul lună de lună. Creditul dobândit în urma sistemului intern de rate fără dobândă nu se transformă/restituie în bani.

5.5. Oferte private disponibile exclusiv membrilor PRIVE, necomunicate publicului larg.

6. REÎNNOIRE, SUSPENDARE ȘI ÎNCETARE

6.1. Reînnoirea se face automat, lunar sau anual, în funcție de planul ales. Abonamentul continuă pe o perioadă nedeterminată până când clientul solicită întreruperea.

6.2. Clientul poate întrerupe abonamentul oricând (nu există o perioadă contractuală fixă):

  • Din contul său de client pe www.abeautyshop.ro

  • Prin cerere scrisă transmisă cu minimum 30 de zile înainte de următoarea reînnoire

6.3. În cazul întreruperii:

  • Creditul acumulat nu se restituie sub formă de bani.

  • Creditul acumulat rămâne valabil 12 luni, iar în caz de nefolosire va expira.

  • Statutul și beneficiile exclusive PRIVE se pierd instantaneu.

6.4. Furnizorul își rezervă dreptul de a suspenda sau anula abonamentul în cazuri de:

  • Neplată

  • Utilizare frauduloasă

  • Încălcarea termenilor

7. LIMITAREA RĂSPUNDERII

Furnizorul nu este responsabil pentru:

  • Neutilizarea la timp a creditului

  • Indisponibilitatea anumitor produse sau servicii

  • Întârzieri cauzate de terți (ex. procesator de plăți)

  • Disponibilitatea personalului pentru realizarea procedurilor

8. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

8.1. Prelucrarea datelor are loc conform GDPR și legislației naționale aplicabile.

8.2. Datele sunt utilizate pentru:

  • Facturare

  • Gestionarea contului

  • Comunicări comerciale (cu consimțământ)

  • Urmărirea rezultatelor de tratament

8.3. Clientul are dreptul de acces, rectificare, ștergere sau opoziție, prin solicitare scrisă la: hi@abeauty.ro 

9. MODIFICAREA TERMENILOR

Furnizorul poate modifica prezentul document cu notificare prealabilă de minimum 30 de zile afișată pe website și/sau trimisă prin email.

10. LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA

Prezentul document este guvernat de legislația din România.

Orice litigiu va fi soluționat pe cale amiabilă sau, în caz contrar, de către instanțele competente din România.

ANEXA I

Condiții de acordare și utilizare a creditului intern fără dobândă – aBeauty PRIVE

Valabil începând cu data de: 19.05.2025

Anexă la Termenii și Condițiile Generale – Abonament aBeauty PRIVE

Prezenta anexă reglementează condițiile specifice privind acordarea, activarea, utilizarea și rambursarea creditului intern fără dobândă acordat de Furnizor membrilor activi aBeauty PRIVE.

1. CONDIȚII OBLIGATORII DE ELIGIBILITATE

1.1. Clientul trebuie să fie membru activ aBeauty PRIVE, cu cel puțin 6 luni de abonament plătite integral. Activarea abonamentului se face doar prin plata online cu card și acceptarea plăților recurente.

1.2. Abonamentul PRIVE trebuie să fie activ și să fi fost plătit înainte sau simultan cu solicitarea creditului.

1.3. Creditul nu poate fi acordat unei persoane care nu a finalizat cu succes activarea plății abonamentului sau care a întrerupt abonamentul în prealabil.

2. MODALITATEA DE ACHIZIȚIE A CREDITULUI

2.1. Achiziția unui credit intern fără dobândă se face exclusiv online, prin website-ul www.abeautyshop.ro, folosind un card bancar de debit sau credit valid.

2.2. Cardul utilizat pentru plata trebuie:

  • să fie emis pe numele clientului;

  • să fie valabil minimum 12 luni de la data activării creditului;

  • nu se acceptă carduri temporare (ex: carduri virtuale Revolut cu o singură utilizare) sau plăți în numerar.

2.3. Clientul trebuie să își dea acordul expres pentru debitarea automată lunară a ratelor.

3. STRUCTURA CREDITELOR DISPONIBILE

Clientul poate alege unul dintre următoarele pachete:


Valoare credit

Rată lunară

Prima rată

Durată

2000 lei

1000 lei

La achiziție

2 luni

3000 lei

1500 lei

La achiziție

2 luni

4000 lei

1000 lei

La achiziție

4 luni

5000 lei

1250 lei

La achiziție

4 luni

3.1. Prima rată se achită în momentul activării creditului, urmând ca celelalte 1 sau 3 rate să fie debitate automat lunar, în aceeași zi calendaristică (ex: dacă un credit pe 4 luni este activat pe 19 mai, următoarele plăți vor fi debitate în 19 iunie, 19 iulie și 19 august).

3.2. Plata ratelor se face exclusiv prin debitarea automată a cardului utilizat inițial. Clientul are obligația să se asigure că acel card rămâne valid, nu este blocat și are fonduri suficiente.

4. CONDIȚII DE UTILIZARE A CREDITULUI

4.1. Creditul acordat poate fi utilizat exclusiv pentru achiziția de servicii aBeauty Clinique, non-invazive, efectuate pe teritoriul României, respectiv:

  • Tratamente faciale non-invazive

  • Tratamente corporale non-invazive

  • Epilare definitivă cu laser

  • Tratamente neinvazive pentru păr și scalp

4.2. Nu este permisă utilizarea creditului pentru:

  • Servicii de injectări estetice (realizate de medici specialiști);

  • Produse cosmetice, consumabile sau alte bunuri;

  • Alte servicii medicale;

  • Transformarea în bani;

  • Plata abonamentului PRIVE lunar/anual.

4.3. Suma serviciilor achiziționate trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea creditului contractat. Diferențele nu se rambursează și nu pot fi transformate în credit sau bani. Exemplu: clientul nu poate achiziționa un credit de 5000 lei pentru a cumpăra un pachet de 4000 lei.

5. ÎNCĂLCAREA CONDIȚIILOR ȘI NEPLATA RATELOR

5.1. În caz de neplată a unei rate, Furnizorul își rezervă dreptul de a:

  • suspenda imediat furnizarea serviciilor;

  • anula accesul la statutul PRIVE și alte beneficii;

  • anula tot creditul acumulat în caz de neplată a unei rate;

  • solicita integral contravaloarea rămasă a creditului;

  • demara proceduri de recuperare prin instanță sau firme specializate de colectare.

5.2. Orice costuri legale sau administrative aferente acestor proceduri vor fi suportate de client.

6. DREPTUL DE A REFUZA ACORDAREA CREDITULUI

6.1. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza acordarea creditului, chiar dacă sunt îndeplinite condițiile formale, pe baza unui scoring intern de eligibilitate.

6.2. Furnizorul nu are obligația de a comunica motivele respingerii cererii de credit.

7. ALTE DISPOZIȚII

7.1. Contractarea unui credit nu exonerează clientul de plata lunară a abonamentului PRIVE. Abonamentul nu poate fi achitat din creditul acordat.

7.2. Prezentul credit nu este emis de o instituție financiară și nu implică dobânzi, comisioane sau condiții bancare. Este un sistem intern de facilitare a accesului la servicii, exclusiv pentru membrii PRIVE activi.

7.3. Orice modificare a condițiilor din prezenta anexă va fi notificată clientului cu minimum 15 zile înainte de aplicare.