Politica retur

POLITICA RESTITUIRI, RETURURI SI RAMBURSARI

Politica noastra de restituri, retururi si rambursari se aplica timp de 14 de zile calendaristice din momentul achizitiei si achitarii integrale sau partiale a produselor sau/si serviciilor comandate.

Daca au trecut 14 zile calendaristice din momentul achizitiei tale, din pacate nu putem sa-ti restituim banii sau sa-ti schimbam produsele sau servciile.

Prin notiunea de ”element comandat” sau ”elemente comandate” se intelege ”produs comandat”, ”produse comandate”, ”serviciu comandat”, ”servicii comandate” prin intermediul prezentului website aBeauty Clinique.

Pentru a fi eligibil(a) pentru o restituire, retur sau rambursare, elementul sau elementele comandate (produs, produse, serviciu, servicii) trebuie sa nu fie utilizate si sa fie in aceeasi conditie in care le-ai primit. In cazul in care este vorba despre un produs sau despre mai multe produse, acesta/acestea trebuie sa se afle impachetat(e) in ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri si produse nu pot fi returnate si fac exceptie de la prezenta politica de restituiri, retururi si rambursari. Bunurile perisabile precum mancarea, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptam spre retur produse intime, produse de igiena intima, lenjerie intima, materiale periculoase, gaze sau lichide inflamabile.

Alte elemente nereturnabile:

  • Carduri cadou
  • Produse software ce pot fi descarcate
  • Produse pentru igiena personala
  • Produse pentru sanatatea personala
  • Produse cosmetice nesigilate perfect
  • Produse dermatocosmetice nesigilate perfect

Prin prezenta politica de restituri, retururi si rambursari ne rezervam dreptul de a evalua subiectiv elementele nespecifice sau necuantificabile precum ”nesigilate perfect”, ”igiena personala”, ”sanatate personala” etc.

Pentru a putea finaliza un retur avem nevoie de o factura, o chitanta, un bon fiscal sau orice alta dovada legala si reala care sa ateste achizitia sau achizitiile care fac obiectul returului si care au fost realizate la aBeauty Clinique.

Te rugam sa nu returnezi elementele catre producator, ci catre noi.

Exista anumite situatii cand se pot realiza doar restituiri sau rambursari partiale sau nu se pot realiza restituri si rambursari deloc (daca este cazul sau daca se aplica). Aceste situatii ar putea exista in urmatoarele cazuri:

  • Carti cu semne evidente de utilizare
  • CD-uri, DVD-uri, casete VHS, software-uri, jocuri video, casete sau viniluri care au fost deschise
  • Orice element ce nu se afla in starea originala, este deteriorat sau ii lipsesc elemente din motive ce nu tin de eroarea noastra
  • Orice element returnat mai tarziu de 14 zile din momentul achizitionarii si platii sau a livrarii (daca este vorba despre un element livrabil fizic, adica un produs sau mai multe produse)

Politica retururi, rambursari sau restituiri in cazul serviciilor

In cazul in care ai achizitionat un serviciu care ti-a fost deja prestat integral (de care ai beneficiat integral), contravaloarea acestuia nu iti poate fi returnata si nici nu poate fi schimbat cu alt serviciu.

In cazul in care ai achizitionat un serviciu care nu ti-a fost prestat absolut deloc (de care nu ai beneficiat abslout deloc), poti solicita contravaloarea acestuia in bani sau schimbarea acestuia cu un alt serviciu de valoare identica (sau similara plus/minus diferenta de bani) conform termenilor si conditiilor stipulate in prezenta politica de restituiri, retururi si rambursari (14 zile calendaristice).

In cazul in care ai achizitionat un serviciu care ti-a fost prestat partial, poti solicita schimbarea acestuia cu un alt serviciu de valoare identica (sau similara plus/minus diferenta de bani) sau poti solicita integral contravaloarea diferentei serviciului neefectuat doar daca acesta a fost achizitionat la pretul normal de lista, fara alte reduceri, promotii, discounturi sau avantaje aplicate.

In cazul in care ai achizitionat un serviciu care ti-a fost prestat partial, dar care a facut parte dintr-un pachet promotional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj fata de pretul de lista per element (bucata/sedinta/etc.) si doresti restituirea banilor sau schimbarea cu un alt serviciu, atunci calculul serviciilor deja prestate se va realiza la pret intreg, iar diferenta de bani ce face obiectul returului, rambursului sau schimbului va fi calculata corespunzator.

Exemplu retur bani sau schimb pentru serviciu prestat partial si achizitionat prin discount, reducere, promotie sau alt tip de avantaj

O sedinta pentru serviciul X costa 100 lei (pret normal de lista). Imagineaza-ti ca ai achizitionat un pachet de 6 sedinte pentru serviciul X cu un pret promotional de 450 lei in loc de 600 lei (adica 75 lei per sedinta in loc de 100 lei per sedinta cat e pretul normal de lista). Daca dupa ce ai beneficiat de 3 sedinte din serviciul X doresti sa ceri diferenta de bani inapoi, calculul se va face in felul urmator: 3 sedinte serviciu x 100 lei (pret normal de lista) minus pret total al pachetului (450 lei) = 150 lei valoarea diferentei de bani de returnat sau de utilizat pentru achizitionarea altui produs sau serviciu.

Retururi (daca este cazul sau daca se aplica)

Odata ce returul tau este receptionat sau cererea ta de restituire, retur sau rambursare este receptionata, vom analiza si iti vom trimite un email prin care te vom notifica ca am primit elementul returnat sau ca am luat la cunostinta cu privire la intentia ta retur, restituire sau rambursare.

De asemenea, te vom anunta ulterior daca cererea ta a fost aprobata sau daca cererea ta a fost respinsa.

Daca cererea ta a fost aprobata, te vom anunta cum iti vom returna banii.

  • Daca plata a fost facuta cu cardul, iti vom vira banii inapoi pe card
  • Daca plata a fost efectuata prin ordin de plata, iti vom vira banii inapoi in contul bancar din care ai efectuat plata
  • Daca plata a fost efectuata numerar, iti vom returna banii intr-un cont bancar sau numerar intr-unul dintre punctele noastre de lucru (conform unei programari realizate in prealabil de comun acord).

Retururi intarziate sau retururi lipsa (daca este cazul sau daca se aplica)

In cazul in care nu ai primit banii inapoi inca, te rugam sa verifici contul tau bancar din nou. Apoi, contacteaza-ti compania sau banca ce a emis cardul tau. Exista posibilitatea sa dureze un pic pana returul de bani este publicat oficial in extrasul tau de cont. Daca ai realizat toate aceste lucruri, iar returul tau de bani tot nu apare, te rugam sa ne contactezi pe email la hello@abeauty.ro

Schimburi (daca este cazul sau daca se aplica)

Inlocuim doar elemente defecte sau deteriorate. Daca ai nevoie sa iti schimbam exact acelasi element, trimite-ne un email la hello@abeauty.ro si trimite elementul pe adresa:

Str. Traian Nr. 339, sediu Agress Business Company, Judet: Galati, Oras: Galati, Telefon: 0742198298, in atentia aBeauty Clinique

Cadouri

Daca elementul a fost marcat ca fiind un cadou in momentul cumpararii si a fost trimis direct catre tine, vei primi un credit cadou pentru valoarea returului tau. Odata ce elementul returnat este receptionat, un certificat cadou iti va fi trimis.

Daca elementul nu a fost marcat ca fiind un cadou in momentul cumpararii sau cel care a oferit cadoul a ales ca comanda sa fie trimisa catre el insusi pentru a-ti oferi cadoul mai tarziu, vom rambursa suma de bani catre el si va afla despre returul tau

Expeditii si livrari

Pentru a returna ceva, trimite-ne fizic ce ai de trimis pe adresa:

Str. Traian Nr. 339, sediu Agress Business Company, Judet: Galati, Oras: Galati, Telefon: 0742198298, in atentia aBeauty Clinique

Vei fi responsabil pentru plata costurilor de transport. Costurile de transport nu fac obiectul unui retur. Daca primesti un retur de bani, daca e cazul, costurile de transport vor fi deduse din rambursarea catre tine.

In functie de adresa ta, timpul necesar ca elementele schimbate sa ajunga la tine, poate varia semnificativ.

Daca expediezi un element sau un cumul de elemente ale carei/caror valoare depaseste suma de 300 lei, iti recomandam sa iei in considerare utilizarea unui serviciu de transport ce iti permite urmarirea produslui sau a unei asigurari de transport. Nu putem garanta ca primim un element retrunat din partea ta.