La aBeauty e sigur. 👉 Vezi măsurile!

Măsuri de Siguranță

Masuri siguranta saloane

Stimați pacienți, ne bucurăm să ne revedem curând. În aceste vremuri, igiena, sterilizarea și siguranța sunt cele mai importante aspecte.

De peste 8 ani, în toate cele 7 clinici din țară, am fost un punct de referință și de inspirație în materie de igienă și siguranță. Vom continua să fim.

Avem experiență în siguranță și știi deja foarte bine că nu am făcut și nu vom face niciodată rabat de la calitate.

Prin urmare, pentru siguranța ta și a colegilor noștri am implementat următoarele măsuri de protecție, igienă, sterilizare și siguranță.

Accesul în clinici

  • Au acces în clinici doar clienții cu planificare fermă
  • Au acces în clinici doar angajații și/sau furnizorii de materiale
  • Zona de așteptare se desființează - nu vor fi timpi de așteptare
  • Nu au acces în clinici însoțitorii pacienților sau a colegilor
  • Nu există suprapuneri de planificări - doar un client, pe rând
  • Clienții care întârzie sunt replanificați pentru a evita suprapunerile
  • Angajații și clienții sunt evaluați pentru simptome - fișă evaluare risc

Masuri siguranta clinici

Măsuri de siguranță

  • Tot spațiul se dezinfectează periodic pe baza unui protocol strict
  • La fiecare intrare (clinici, băi, cabinete) sunt covorașe dezinfectatante
  • Clienții și pacienții își dezinfectează mâinile la intrarea în clinică
  • Clienții și pacienții nu ating nici un mâner - colegii deschid ușile
  • Înainte și după fiecare client aplicăm dezinfectanți pe tegumente/suprafețe
  • Sterilizăm și sigilăm fiecare cabinet după utilizare cu un nebulizator umplut cu substanță dezinfectantă specifică
  • Produsele de unică folosință vor fi depozitate într-un extra recipient special

Protecție pacienți și terapeuți

Fiecare terapeut aBeauty Clinique are un echipament complet de siguranță:

  • Ținută asistent medical
  • Combinezon/halat de protecție de unică folosință
  • Mască
  • Vizieră
  • Mănuși
  • Încălțăminte specifică
  • Ciupici peste încălțăminte
  • Bonetă

Personalul medical se echipează și dezechipează corect, conform unui instructaj și unui protocol strict de anticontaminare.

Protecție clienți și consilieri

  • Specialiștii din recepție poartă mască și vizieră
  • Se păstrează o distanță de 2 metri între coleg și client
  • Se măresc distanțele între programări pentru a nu fi mai mult de 2 clienți în clinică în același timp
  • Tratamentele se realizează în cabinete total separate
  • Am eliminat situațiile și scenariile în care un client se poate întâlni cu un alt client
  • Am crescut nivelul de in interacțiune online (comenzi, plăți, conversații)

Protecția mediului și a suprafețelor

Interacțiunea cu pixuri și documente poate reprezenta un factor de risc. Prin urmare, am eliminat 90% din documentele tipărite pe hârtie (protocoale, contracte, acorduri) și le-am înlocuit cu documente digitale.

Clienții citesc, semnează și păstrează respectivele documente în format digital folosind orice smartphone, tabletă sau computer. Pe lângă impactul pozitiv al reducerii consumului de hârtie, reducem riscul creat de acest tip de interacțiuni.

În cazul documentelor pe care suntem obligați de lege să le tipărim, vom utiliza ca și până acum hârtie reciclată.

Programări

Am început treptat programul de înscrieri pentru programări. Vor avea prioritate clienții noștri existenți, deoarece avem o relație de încredere și un istoric împreună.

Toate procedurile se igienă, sterilizare și siguranță implementate în clinicile aBeauty Clinique ne permit să programăm treptat și clienți complet noi.

Pentru mai multe detalii, prețuri sau programări vă rugăm să completați formularul de mai jos.

Masuri de siguranta aBeauty

 

Lasa un comentariu

Mentiunam faptul ca toate comentariile trebuie aprobate inainte de a fi publicate